לימודי דיגיטל באינטרנט

האופי ההטרוגני של נתונים (נתונים אלפאנומריים, אודיו, חזותיים או חותמת זמן), אופיו הארעי (אפילו לטווח קצר), מגבלות עיצוב ספציפיות לפלטפורמה (אתרים, רשתות חברתיות-דיגיטליות, פורטלי אינטרנט), ולבסוף חומרה – הפרטים של מכשירים ואמצעי קליטה (מחשב, טאבלט, סמארטפון) הופכים את בניית הקורפוס לתרגול הרמנויטי מורכב ואחראי ביותר. השימוש במערכי נתונים כמקור למחקר במדעי הרוח והחברה מצריך לא רק הבנה ביקורתית של ההיגיון של יצירה ואינדקס של מסדי נתונים והמידע המובנה שלהם, אלא גם הבנה הרמנויטית של האופי הכפול של נתונים דיגיטליים כתוכן וכתוכן. כטופס.

בקורס זה

נבחן פרקטיקות של מדיה דיגיטלית חדשה דרך העדשה של מחקרים קווירים, תיאוריה פמיניסטית ואנתרופולוגיה דיגיטלית כדי לחשוב מחדש על ההבנה של גופים, השפעות, מגדר, מיניות, אינדיבידואליות וחברה. קורס לימודים דיגיטליים זה בוחן את הקשר בין חברה, תרבות ותקשורת וכיצד טכנולוגיות דיגיטליות משפיעות עליה. תכנית לימודים דיגיטלית זו מספקת בסיס בינתחומי ללמידה על הכלים, התרבויות והפרקטיקות הדיגיטליות השוררות בחיי היומיום. המשימה של תכנית הלימודים הדיגיטלית היא לספק סביבת למידה שבה התלמידים מעצבים, מפתחים ומיישמים מדיה דיגיטלית על בסיס תיאוריות רלוונטיות, תוך שילוב של רכיבים טקסטואליים, חזותיים ואודיו עם מיומנויות טכניות ליצירת משאבי מולטימדיה מקצועיים.

תכנית הלימודים של תכנית הלמידה הדיגיטלית תאפשר לסטודנטים לעמוד בכל הדרישות בסטוקטון

כולל תכנית ושכר לימוד כללי, כמו גם דרישות אחרות ברמת התואר הראשון (FRST, W, Q ותכונות חובה אחרות). תעודת הלמידה הדיגיטלית מיועדת לסטודנטים שסיימו את לימודיהם מכל בית ספר או מכללה ב-CU דנוור, כמו גם סטודנטים אחרים שאינם מתקדמים, שמוכנים לתוכניות לתואר ראשון ובעלי תואר ראשון או תואר ראשון במדעים בכל תחום. תעודת לימודים דיגיטליים מספקת הזדמנות לחקור את הקשר בין טכנולוגיות תקשורת חדשות לחברה, ולפתח מיומנויות ביצירת הודעות ומוצרים מולטימדיה דיגיטליים. הדרישה ללימודים דיגיטליים (0.5 נ"ז) לסיום התיכון נועדה להפוך תלמידים ממשתמשי מחשב ליוצרים של אוריינות חישובית.

כדי להגיש מועמדות, סטודנטים הרשומים כעת לתכניות לתואר חייבים להשלים את בקשת תעודת הלמידה הדיגיטלית, אותה הם יכולים לקבל ממנהל היוזמות הדיגיטליות של CLAS. כל תלמיד המעוניין להכריז על תעודת למידה דיגיטלית חייב לתזמן תעודה עם המלצה להיפגש עם מנהל CLAS של יוזמות דיגיטליות כדי ליישם ולפתח תוכנית למידה.

התוכנית פתוחה לסטודנטים חדשים בתעשיית השיווק הדיגיטלי וכן לסטודנטים מנוסים

עם זאת, אנשים בעלי ניסיון בתעשייה נוטים יותר לעבור את התוכנית מהר יותר מאלה שעשויים להיחשף למושגים/נושאים בתעשייה בפעם הראשונה. חלק ממוסדות החינוך מציעים תוכניות הכשרה לשיווק דיגיטלי הנמשכות בדרך כלל 3 שנים.

עם זאת, מכיוון ששיווק דיגיטלי הוא תחום נרחב, אתה צריך לוודא שיש לך תעודה לקורס בתוספת דיפלומה בשיווק דיגיטלי. אם אתה מחפש ספציפית הסמכה סובייקטיבית, אתה יכול לקבל הסמכה עבור קורס השיווק הדיגיטלי המותאם אישית שלך.

אתה יכול ללמוד כל נושא כקורס רענון עצמאי עצמאי

קורס זה לומד את הארכיטקטורה, השירותים, השירותים והפרוטוקולים של האינטרנט וה-World Wide Web. קורס זה מספק מידע עדכני על התפתחויות בטכנולוגיית המידע ומסייע לסטודנטים להשתמש בטכנולוגיות אלו בהצלחה וביעילות בכל פרויקט. קורס זה מציג בפני הסטודנטים תחום חדש של לימודים דיגיטליים קריטיים הבוחן את צומת הטכנולוגיות הדיגיטליות ומדעי הרוח.

בכל שבוע

התלמידים עורכים קריאות והדמיות, לומדים מקרי מקרה ועורכים ניסויים מקוונים. אנחנו מנהלים דיונים אינטנסיביים באינטרנט ונפגשים לסדנה שלוש פעמים ברבעון. הסטודנטים מסיימים את פרויקט הגמר הדיגיטלי בהתייעצות עם המורה וביחס לתחומי עניין ופעילויות אישיים (תזה, תחומי עניין מקצועיים, מתודולוגיות מדעי הרוח דיגיטליים).

הקורס יסתיים במיני-כנס בו התלמידים יציגו את עבודות הגמר שלהם וידונו בסוגיות הקשורות למחקר המקורי שלהם

קורס זה כשיר לספרות אמריקאית או לימודים בינתחומיים בתואר שני באומנויות בספרות. זה יכול להיחשב גם קורס ספרות או קורס בחירה בתכניות לתואר ראשון בכתיבה. קורס זה עשוי להיחשב כהתמחות בקולנוע, ספרות ותרבות חזותית או לימודים בינתחומיים בתואר שני באותיות ותעודות למידה אוניברסיטאות מתקדמת.

התוכנית ללימודים דיגיטליים בשפה

תרבות והיסטוריה באוניברסיטת שיקגו מציעה תוכנית MA חד-שנתית המיועדת לסטודנטים במשרה מלאה עם תארים באמנויות ליברליות או דיסציפלינות קשורות כגון היסטוריה, אנתרופולוגיה, או בַּלשָׁנוּת. לסטודנטים מתקדמים יש הזדמנות לעסוק במדעי הרוח הדיגיטליים באמצעות קורסים בהנחיית מדריך בקצב עצמי.

תלמידים יוכלו להפגין הן את כישוריהם הטכניים והן את יכולתם לנתח באופן ביקורתי מדיה חדשה

כדי לקדם את הקריירה שלהם ולעזור להם ליצור אינטראקציה עם העולם הדיגיטלי. הסטודנטים נדרשים גם להשלים סדנה בת שעה המבוססת על הטכנולוגיה הדיגיטלית שבה השתמשו או למדו במהלך הפרויקט. קורס Capstone, הנדרש לכל הסטודנטים ללימודים דיגיטליים, כולל שיתוף פעולה עם יועץ סגל בפרויקט דיגיטלי שתוכנן ובוצע על ידי הסטודנט.

Duke Continuing Studies מציעה את התוכנית בשיתוף עם ספקית החינוך המקוון Simplilearn. לסטודנטים תהיה גישה לתכנית למשך 12 חודשים מהתאריך שבו בית הספר ללימודי המשך של דיוק ישלח את דוא"ל הקבלה.
למידע נוסף בנושא של לימודי דיגיטל נא לבקר ב- droppa.co.il

חצי (0.5) קרדיט למדעי המחשב בתיכון יוחלף בחצי (0.5) קרדיט לימודים דיגיטליים, וזיכוי זה יאפשר תוספת קורסים. אוריינות דיגיטלית היא כיום דרישה לקורס של 0.5 נ"ז עבור תלמידי כיתות ח'.

קורסים מקוונים אינם ניתנים להחזר

ולא ניתן להשתמש בשכר הלימוד עבור קורסים אחרים המוצעים על ידי Duke Continuing Education. מורי הקורס המקוון המוכשרים והצוות האקדמי המקוון שלנו יתמכו בך. המורים שלנו יסייעו לכם בלימודים ויעניקו לכם חינוך יוצא דופן ואיכותי.

הם מציעים לתלמידים את ההזדמנות לפתח את כישוריהם באמצעות מגוון כלים דיגיטליים כגון צילום

מיפוי וניהול מדיה חברתית. התוכנית תקשורת ומחקר דיגיטלי באמנויות שימושיות מתמקדת בעקרונות ובשיטות הכלליות לתקשורת יעילה של רעיונות, מידע ואריזות מוצרים בפורמטים דיגיטליים ואחרים לקהל עסקי וצרכנים ויכולה להכין אנשים לעבוד עם כל אחד מיישומי המדיה האמנותית . . אזור זה מציע קורסים במדיות דיגיטליות, חברתיות ויצירתיות שונות כאמצעי לחקור קישוריות רשת כסכום של טכנולוגיות, תעשיות ושיטות משתמש. מלגת המחקר הדיגיטלי תומכת במגוון רחב של עבודות אקדמיות, כולל מלגות דיגיטליות, מדעי הרוח הדיגיטליים, מדעי הנתונים, ניתוח נתונים, הדמיית נתונים ופרסום דיגיטלי באמצעות אוספים, כלים ושיטות דיגיטליות.

קורס פרטיות דיגיטלית זה בוחן את זכותם של אנשים להחליט כיצד נאסף המידע הדיגיטלי שלהם ונעשה בו שימוש, להתקיים באופן חופשי באינטרנט, ולבחור את סוג המידע הזמין עבורם.