קידום אתרים SEO בגוגל

כשזה מגיע לקידום אתרים עבור גוגל, מחקר מילות מפתח צריך להיות הצעד הראשון. חלק מרכזי באסטרטגיית SEO שלך בגוגל יתמקד בדפים או בתוכן שלך. כאשר מותגים בונים את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם, הבנת התפקידים השונים ש-Google Ads ו-SEO ממלאים בבניית הנוכחות המקוונת שלהם היא קריטית להצלחה.

ככל שחברות יכולות לשלב את שתי התכונות השונות הללו לטובתן

כך תוצאות החיפוש הפוטנציאליות שלהן יהיו טובות יותר. שימוש ב-SEO לשיפור האתר שלך יכול לשפר את דירוג האתר שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש, ודירוג גבוה יותר מתאם עם תנועת חיפוש גבוהה יותר. קידום אתרים הוא התהליך שבו מנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג משפרים את התנועה לאתר באמצעות תוצאות מנועי חיפוש אורגניות או אלגוריתמיות. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא הנוהג של אופטימיזציה מתמדת של אתר אינטרנט כדי לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות, תוך התמקדות במנועי חיפוש פופולריים כגון גוגל.

Google Sites SEO

היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית המשמשת כדי להפוך את אתר Google Sites שלך לגלוי יותר למשתמשי מנועי החיפוש. קידום אתרים מתייחס לאופטימיזציה למנועי חיפוש או לתהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט כדי למצוא אותו בקלות על ידי מנועי חיפוש כמו גוגל. SEO הוא הקסם שאתה צריך כדי לעבוד על המאמר שלך כך שגוגל תכלול את הפוסט שלך בתוצאות המובילות בכל פעם שמישהו מחפש את מילת המפתח הזו. כאסטרטגיית שיווק באינטרנט, SEO בוחן כיצד פועלים מנועי החיפוש, האלגוריתמים המתוכנתים במחשב שקובעים את התנהגות מנועי החיפוש, מה אנשים מחפשים, מונחי החיפוש או מילות המפתח המוזנות בפועל למנועי החיפוש, ואילו מנועי חיפוש. קהל היעד שלהם מעדיף.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

היא חלק קריטי בשיווק דיגיטלי, מכיוון שאנשים מבצעים טריליוני שאילתות חיפוש מדי שנה, לרוב למטרות עסקיות, כדי למצוא מידע על מוצרים ושירותים. קידום אתרים עוסק בהפיכת האתר שלך לדירוג גבוה יותר בדירוג האורגני, כך שתוכל לדרג עבור לקוחות שמזינים שאילתות שמתאימות לתוכן שלך. קידום אתרים בדף עוסק כולו בגורמי הדירוג של גוגל, אשר נקבעים על ידי הסתכלות ישירה על הדף שאתה מנסה לבצע אופטימיזציה, כגון כותרת, תוכן ומבנה העמוד. קידום אתרים מחוץ לאתר מתייחס לכל המשתנים שגוגל לוקחת בחשבון, והמשתנים האלה לא נמצאים רק בידיים שלך.
למידע נוסף בנושא של קידום אתרים SEO בגוגל יש לגלוש לאתר tzd-seo.org.il

אם אתה מכיר את קידום האתרים של גוגל

אז אתה יודע שמנועי חיפוש לא משתמשים בתיאורי מטא כגורם דירוג. כאשר חוקרי גוגל רואים מטא תיאורים משכנעים בתוצאות חיפוש אורגניות, יש סיכוי גבוה יותר שהם ילחצו לעבור לאתר שלך. אחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר עבור גוגל הוא קישורים מאתרים אחרים. ככל שהאתר שלך יהיה נגיש יותר לגוגל, כך הוא ידורג גבוה יותר.

הצעד הראשון להכנסת האתר שלך לגוגל

הוא לוודא שגוגל יכול למצוא אותו. כשמישהו מבצע חיפוש בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר ומוצג בפניו רשימת תוצאות, הוא לוחץ, מחפש את מה שהוא רוצה להיות, ומוודא שאתה האתר האחרון עליו לחצו. חשוב גם לבדוק את יומן הפניות שלך כדי שתוכל לראות כיצד מבקרים מגיעים לאתר שלך ואת מונחי החיפוש שבהם הם משתמשים כדי לעשות זאת.

כעת, לאחר שיש לך רשימה של מילות המפתח שלקוח היעד שלך מחפש בגוגל, הגיע הזמן לכתוב את התוכן. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לכתוב את התוכן האיכותי ביותר עבור כל מילת מפתח ברשימה שלך.

כאשר אתה מבצע אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך עבור מונחי החיפוש המדויקים האלה

אתה יכול לדרג את הפוסטים בבלוג ודפי הנחיתה שלך עבור מונחים אלה. אופטימיזציה של האתר והתוכן שלך תוך התחשבות בגורמים אלה יכולה לשפר את דירוג הדף שלך בתוצאות החיפוש. קישור פנימי עוזר לגוגל למצוא, לסרוק ולהוסיף דפים נוספים באתר שלך (ולדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש).

בדרך כלל אתה יכול לחשוב על קישור במונחים של הצבעה לאתרים חיצוניים

אבל תשומת לב רבה יותר לטקסט העוגן המשמש לקישור פנימי יכול לעזור למשתמשים ולגוגל לנווט טוב יותר באתר שלך. זוהי אסטרטגיה פופולרית יותר ויותר לצלול אנשים עמוק יותר לתוך דף ולאותת חלקים מאוד ספציפיים של הדפים לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים. אז הפיכת קישור עמוק לחלק מהאסטרטגיה שלך, במקום רק קישור לכתובת אתר, נראה כמו דרך מצוינת להתחיל. גם קישורים פנימיים (מאותו אתר) וגם קישורים חיצוניים (מאתרים אחרים) יכולים לסייע במיקום דף אינטרנט בגוגל.

עם זאת, כדי להפיק את המרב מקידום אתרים, חשוב להישאר מעודכן בעדכוני החיפוש האחרונים של גוגל. לא תדע אם כל העבודה הקשה שלך לקידום אתרים משתלמת אם לא תפקח על דירוג החיפוש שלך. עקוב אחר דירוג הדף שלך עם כלים כמו Alexa ו-Google Dashboard.

אם ברצונך לדרג גבוה בתוצאות החיפוש עבור מונח החיפוש המסוים הזה

וודא שאתה כותב תוכן מעולה, מותאם לקידום אתרים ותן למשתמשים חוויה מקוונת טובה. על ידי שיפור SEO שלהם, אתה מגדיל את הנראות המקוונת שלהם בגוגל, מה שיכול להוביל לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולתוצאות טובות יותר עבור העסק שלך.

בעוד שאנשי קידום אתרים נוטים לקחת הרבה ממה שגוגל אומרת על מה שעוזר לדירוג (או לא) עם הרבה ספקנות

זה יהיה טיפשי לא לנצל את הכלים שיש לה להציע. גוגל מציעה ערכה מתעדכנת כל הזמן של כלי SEO שימושיים. כלים אלו עוזרים לבעלי אתרים להבין מדוע דף מתפקד נמוך ונותנים להם המלצות ספציפיות כיצד לשפר את הביצועים של דף אינטרנט כדי להשיג דירוג גבוה יותר. זה כולל גם טיפים וטיפים של מומחה SEO כיצד ליישם אותם כדי להגביר את הנראות ולדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות.

אמנם אין ערובה שהסורק שלנו ימצא אתר ספציפי

אך ביצוע הנחיות אלה אמור לעזור לאתר שלך להופיע בתוצאות החיפוש שלנו. עם 96% מהמשתמשים בנייד מחפשים בגוגל, בניית אתר מותאם לנייד היא קריטית. עם כמעט 40% מהתנועה האורגנית שהגיעה ממכשירים ניידים ב-2015, אין זה מפתיע שאתרים ידידותיים לנייד מדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

אתר השיווק 'גוגל לעסק שלי'

למשל, ראה עלייה של כמעט פי 2 בתנועה האורגנית,1, בין השאר בגלל שהצוות יישם מספר שיטות עבודה מומלצות ליבה באינטרנט, כגון הצגת מנועי חיפוש אילו כתובות אתרים להוספת אינדקס, יישום קנונים. ככל שאתרי רשתות חברתיות ובלוגים גדלו בפופולריות, מנועי החיפוש הגדולים ביצעו שינויים באלגוריתמים שלהם כך שתוכן חדש יוכל לדרג במהירות בתוצאות החיפוש.