המלצות לחופשה באילת

איזה כיף! החלטתם שאתם עושים את החופשה הבאה שלכם בעיר הכי מדהימה בישראל, הלוא היא אילת. עכשיו, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים להיערך אליהם – ראשית, עליכם לדעת מהו מספר הימים בו אתם צפויים לשהות בעיר. לאחר מכן, בחור את המלון שאתם הולכים לנפוש בו. בשלב הבא, להגדיר אילו אטרקציות וטיולים אתם מתכוונים לעשות. לבסוף, אי אפשר שלא לחשוב על האוכל ולבחון את המסעדות שאסור לכם להחמיץ. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים ולהכין אתכם לחופשה המושלמת.  

 

הכנות ראשוניות

סביר להניח שאתם לוקחים חופשה מהחיים, בין אם אתם מתכננים לקחת חופש מהעבודה או סתם ברייק מהחיים בבית. לכן, אנחנו ממליצים לכם להבין לכמה ימים אתם מעוניינים לנסוע. באופן זה, תוכלו להחליט לאיזה מלון אתם מעוניינים ללכת וכן מהם הדברים שאתם חייבים להספיק בעיר ולא תרצו לפספס בפרק הזמן שאתם נמצאים בה. לדעתנו, החופשה המושלמת באילת היא שבוע לפחות. זאת, מכיוון שהעיר הזו מדהימה ומלאת אטרקציות מדהימות שלא כדאי לכם לפספס. 

 

בחירת מלון

בחירת מלון היא כמובן פונקציה של מספר נפשות, תקציב והעדפות. אנחנו כאן כדי להציג לכם מספר אופציות אטרקטיביות במיוחד:

1.       מלונות יוקרה

אם חפצה נפשכם בהתפנקות אמיתית, אנחנו ממליצים לכם לבחור באחד מהמלונות הנחשבים ביותר באילת (ובישראל בכלל). בין המלונות הללו ניתן למצוא את מלונות דן, רויאל ביץ', מלכת שבא והרודס.  מלונות אלו הם בעלי סטנדרט בינלאומי בכל היבט – הם מציעים בריכות שוות, ארוחות יוצאות דופן וחדרים רחבי ידיים.

 

2.       אכסניות באילת

אם אתם מעוניינים להתאכסן במקומות יותר נגישים כלכלית, אנחנו מציעים לכם לפנות לאופציה של אכסניות – בין האכסניות השוות באילת ניתן למצוא את אברהם הוסטל ואכסניית אנ"א. מדובר בשתי רשתות שקיימות במגוון ערים ופונות לאוכלוסיות שונות אשר מחפשות לינה לא יקרה בתנאים טובים.

 

3.       השכרת דירות

כמובן שתמיד ניתן לפנות לאופציית השכרת דירות באינטרנט. אופציה זו נותנת לכם אפשרות לשכור מקום עם מספר רב של חדרים, לוקשיינים טובים אשר קרובים לרוב לים ואופציה שתהיה לכם גישה למטבח במידה שאתם מעוניינים לבשל בעצמכם.

 

אטרקציות באילת

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בעיר אילת היא מגוון האטרקציות שיש לעיר להציע. בין האטרקציות הללו ניתן למצוא את שונית הדולפינים המפורסמת, החופים המדהימים (ביניהם כמובן החוף של מוש), אטרקציות ימיות, פארק המצפה התת ימי, הקניון האדום ועוד. אנחנו ממליצים לכם להכין רשימה של כל האטרקציות אותן אתם מעוניינים לעשות ולתעדף ביניהם כדי שלא חלילה תרגישו שפספסתם.

 

קניות באילת

אי אפשר לדבר על אילת מבלי לדבר על הקניות שאפשר לעשות בעיר המדהימה הזו. ראשית, מדובר על עיר אשר מלכתחילה המחירים בה נמוכים יותר מכיוון שאין בה מע"מ. כלומר, עוד לפני כל הסיילים וההנחות – הפריטים בה מתומחרים ב-17% נמוך יותר מהמחיר המקורי שלהם ברשתות ביתר הערים בארץ. שווה לכם ללכת לטיילות של מלונות היוקרה ולבקר בשני הקניונים העצומים המצויים בעיר (קניון מול הים וקניון ICE MALL).

 

מסעדות באילת

כאמור, אי אפשר לדבר על חופשה מבלי לחשוב על מה אפשר לאכול בה. אילת היא עיר של תיירים ולכן היא מציעה מגוון רחב של מסעדות המשלבות קולינריה מכל רחבי העולם. כך, ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות איטלקיות, מסעדות בשר ואף מסעדות אסייתיות ומקסיקניות – כולן ברמה גבוהה מאד.

 

לסיכום

ביקור בעיר אילת הוא חוויה הכוללת לינה טובה, קולינריה, אטרקציות ושופינג. אנחנו ממליצים לכם להיערך מראש לביקור כדי שלא לפספס את כל הטוב שיש לעיר הזו להציע. חופשה מהנה!