מזג אוויר באילת

מי לא אוהב את אילת? מדובר בעיר הנופש המושלמת ביותר בישראל – היא כוללת כמות בלתי נתפסת של אטרקציות, ביניהן צלילות, החלקה על הקרח, מגוון פעילויות ימיות ועוד. אחת הסיבות שאילת היא עיר כל כך אטרקטיבית היא מכיוון שמזג האוויר בה נוח בכל ימות השנה ובמרבית הזמן אפשר ללכת לחוף ולהשתזף בשמש הקופחת, מבלי להתמודד עם הלחות שמאפיינת ערים אחרות בישראל. אנחנו כאן כדי לפרט לכם מה העונות הטובות ביותר באילת

 

עונת החורף

כולנו יודעים שהחורף בישראל יותר דומה לעונת מעבר במדינות אחרות ואנחנו כמעט ולא נדרשים להתמודד עם מפגעי מזג האוויר שכוללים רוחות חזקות וגשמים. עם זאת, אילת מוצלחת במיוחד כשעוסקים בטמפרטורה שם, מכיוון שפעמים רבות ניתן למצוא בה שמש שוטפת גם בעונות שנחשבות קרות במיוחד כמו ינואר ופברואר. אנחנו ממליצים לכם להזמין נופש באילת בעונות אלו מכיוון שהן זולות יותר, אך לא פחות אטרקטיביות מבחינת בילויים.

 

אפריל-יוני

הרבה אנשים בוחרים לבקר דווקא בעונות שבין אפריל ליוני באילת. ראשית, חג הפסח לרוב נופל על חודש אפריל, כך שניתן למצוא זמן לנפוש שם כאשר מזווג האוויר מזמין. עם זאת, המחירים די יקרים לאור החג. אנחנו ממליצים להגיע במאי או יוני, כאשר המחירים עדיין אינם כה גבוהים ומזג האוויר הוא אידיאלי.

 

עונת הקיץ

הקיץ באילת מאד מבוקש מבחינה תיירותית והרבה מהמלונות יהיו בתפוסה מלאה כבר חודשים מראש. זאת, כמובן, לאור החופש הגדול שמוביל לחופשים משפחתיים רבים באזור. עם זאת, מדובר בעונה מאד חמה ואנחנו ממליצים לכם להצטייד בלבוש מתאים וכמובן לשתות המון מים ולשים קרם הגנה, כדי שהטמפרטורה שיכולה לטפס ל-40 מעלות לא תגרום לכם להתייבשות.

 

לסיכום

מזג האוויר באילת הוא נוח לחופשה בכל ימות השנה, אם כי יכול להיות חם מאד בעונות הקיץ. אנחנו ממליצים לכם להיערך לחופשה מראש וליהנות מהעיר הנפלאה הזו.