תחפושות מגניבות לפורים

שמלות פורים כדי לגרום לחברים שלך לקנא

פורים הוא חג יהודי החוגג את הצלת העם היהודי מזימה להשמדתו, כפי שנרשם במגילת אסתר המקראית.

החג חל ביום ה-14 של חודש אדר, המתרחש בדרך כלל בחודשים מרץ או אפריל. הפסטיבל נחגג באירועים משמחים כמו הענקת מתנות, לבוש מסכות ותחפושות ואכילת מאכלים חגיגיים.

את פורים חוגגים בקריאת מגילת אסתר (מגילה) כדי להנציח כיצד ה' הציל את עמו מהשמדה. נהוג שיהודים לובשים מסכות ותחפושות במהלך פורים כדי שיוכלו להימנע מזיהוי על ידי אויביהם. משפחות מחליפות מתנות בפורים כדי לסמל את מתנות ה' לישראל כשהן שוחררו מהשעבוד במצרים.

פורים הוא חג החוגג את סיפורם של אסתר ודודה מרדכי. חוגגים אותו בהתלבשות בתחפושות, אכילת המאנטאשן ושתיית יין.

את רעיונות התחפושות הטובים ביותר לפורים תוכלו למצוא בפינטרסט. ישנן דרכים רבות ושונות להתחפש לדמות האהובה עליך. אחת הדרכים לעשות זאת היא להתחפש לחתול, אבל זה אולי לא הכי מתאים לפורים כי זה נחשב לא מכובד ללבוש פרווה ביום הזה.

הקדמה: מהו פורים, מקורות החגיגה ואיך לחגוג?

פורים הוא חג יהודי שחל ב-14 באדר. הוא מנציח את הצלת העם היהודי מזימתו של המן להשמדתם, כפי שנרשם במגילת אסתר המקראית.

חגיגת הפורים כוללת קריאת מגילת אסתר (מגילת אסתר), הענקת מתנות ואכילת מאכלים כמו המנטאשן (מאפה שלוש פינות במילוי פירות או פרג) ועוגיות במילוי תפוחים.

את חג פורים חוגגים בהתלבשות בתחפושות ובמסכות.

פורים הוא חג יהודי שחל ביום ה-14 של חודש אדר העברי. הוא מנציח את הצלת העם היהודי בפרס העתיקה מהחורבן בפרס העתיקה בידי המן, כפי שנרשם במגילת אסתר המקראית.

זה הזמן לתת צדקה ולחלוק אוכל ושתייה עם בני משפחה וחברים. החגיגה כוללת התלבשות בתחפושות, שתיית יין, אכילת מאפים מיוחדים הנקראים המנטאשן וקריאה במגילה (מגילה) המספרת את סיפורה של אסתר.

מקורותיו של פורים אינם ברורים מכיוון שהוא לא מוזכר בשום מקום לפני הופעתו בתנ"ך. כמה חוקרים מאמינים שפסטיבל זה נוצר כדי להחליף פסטיבל מוקדם יותר בשם "פור" שנערך בשוויון האביב
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של תחפושות מגניבות לפורים ניתן לבקר ב- tahposet.co.il

תחפושות פורים החמודות ממשיכות לצאת! הנה הטובים שבשאר!

פורים הוא חג יהודי החוגג את ניצחון העם היהודי על אויביו. היום נחגג ב-1 במרץ, שנופל בין החורף לאביב.

הנושא של חגיגת פורים מבוסס על סיפורה של אסתר, שהייתה יהודיה יפהפייה שהפכה למלכה למלך קסרקסס הראשון. אסתר הצליחה להציל את עמה מהמן, איש רשע שתכנן להרוג את כל יהודי פרס.

לזכר אירוע זה, יהודים לובשים מסכות ותחפושות במהלך חגיגות פורים ומחליפים מתנות אוכל זה עם זה. נהוג גם שילדים מתלבשים בתחפושות!

פורים ממש מעבר לפינה וזה הזמן להתחיל לחשוב מה את הולכת ללבוש. מאמר זה יראה לכם כמה מהתחפושות הטובות ביותר לפורים שיצאו בחודשים האחרונים.

פורים הוא חג יהודי המתקיים משקיעת החמה ב-11 במרץ ועד ה-12 במרץ 2018. האירוע המרכזי של פורים הוא התלבשות בתחפושות ושליחת מתנות לחברים ובני משפחה (משלוח מנות).

התחפושת הראשונה עליה נדבר היא תחפושת הארנב המקסימה הזו, שניתן למצוא באמזון תמורת 27.99 דולר (קישור כאן)

התחפושת השנייה עליה נדבר היא תחפושת החתול המקסימה הזו, שניתן למצוא באמזון תמורת 19.99$ (קישור כאן

תחפושות לפורים שמתאימות לך בצורה מושלמת!

פורים הוא חג יהודי החוגג את ניצחון הטוב על הרע. זו הפעם היחידה בשנה שבה מותר ליהודים להוריד את שיערם ולהנות קצת!

התלבושות לפורים מבוססות באופן מסורתי על דמויות ממגילת אסתר. הכתיבה בספר הזה היא לרוב קומית, אז זה לא יוצא דופן לראות אנשים מתחפשים לליצנים או דמויות מצחיקות אחרות.

הנה כמה טיפים לבחירת תחפושת לפורים:

– וודא שהתחפושת שלך מתאימה לך היטב, ולא גורמת לך להיראות מטופש או לא נוח.

– אם אתם מחפשים רעיונות, בדקו לוחות פינטרסט וקבוצות פייסבוק המוקדשות לתחפושות לפורים!

3 דברים לעשות בשושנה רבה לפני חגיגת פורים !!!

חג פורים היהודי ממש מעבר לפינה וזה הזמן להתחיל לחשוב על תחפושות. החגיגה היא ב-11 במרץ 2019 והשנה תחגגו שושנה רבה ב-10 במרץ.

יש הרבה דברים שאפשר לעשות בשושנה רבה לפני חגיגת פורים!!! אפשר לבקר במוזיאון, לעשות סיור בעיר או לצאת לטייל בפארק. אפשר גם לחקור את ירושלים מלמעלה על ידי סיור אווירי.

הכי חשוב שיהיה כיף!!!

1)

2)

3)