יום ההולדת הטוב בחיי: זיכרונות של שמחה, אושר ואיך לקבל את היום המושלם

בספר זיכרונות זה, הסופרת ובעלת העסק קריסטן שאאל תספר לכם הכל על יום ההולדת הטוב בחייה. מחגיגה עם חברים ועד להתמכר לכמה מימי ההולדת הטובים ביותר אי פעם, קריסטן תגרום לך לצחוק, להרגיש שמח ולחיות חיים מושלמים עבורה עד הסוף. היא תחלוק טיפים על כל דבר, החל מאריזה ליום המיוחד שלך ועד לעבור כל זמנים קשים. הספר מלא ברגעים בלתי נשכחים ועצות שיעזרו להפוך את יום ההולדת הבא שלך לשמחה מוחלטת!

מהם הסוגים השונים של חגיגות יום הולדת.

אנשים רבים חוגגים ימי הולדת בדרכים שונות. עבור חלקם, זה עשוי להיות יום פשוט של אושר עם המשפחה והחברים. אחרים עשויים לבחור לערוך מסיבת יום הולדת משוכללת יותר עם אורחים רבים. אחרים עשויים פשוט ליהנות מיום בלי אירועים או חגיגות בכלל.

מהם הסוגים השונים של מסיבות יום הולדת.

אחת הדרכים לחגוג יום הולדת היא מסיבת יום הולדת. מארחי המסיבות יכולים להשתנות מעט במה שהם מציעים, אך לרוב הם יספקו אוכל ושתייה, כמו גם משחקים ופעילויות להנאת האורחים. אנשים רבים מעדיפים לערוך מסיבה פרטית משלהם במקום להשתתף במסיבת יום הולדת מאורגנת, מכיוון שהדבר מאפשר להם יותר שליטה על פרטי החגיגה שלהם.

יש אנשים שבוחרים לא לחגוג ימי הולדת בכלל, ובמקום זאת בוחרים ביום חופשי מכל סוג של חגיגה או פעילות. זה יכול להיות כיף למי שמעדיף לא להשתתף באווירה חברתית או חגיגית, או שזה יכול להיות נוח למי שלא רוצה לבלות בחוץ בימים חמים או במקומות לא נוחים.

איך לקבל את היום המושלם.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור כשמתכננים יום מושלם הוא לזכור מטרה ספציפית. זה יעזור לך להישאר על המסלול ולהתמקד במה שצריך לעשות במקום לתת ליום לעבור מבלי שיקרה משהו פרודוקטיבי.
זה מדהים כשמכינים
מצגת ליום הולדת כי זה ממש נחקק בזיכרון ומשדרג את האירוע.

לדוגמה, אם אתה רוצה לערוך יום הולדת נהדר, הגדר יעד ליום – נניח ביקור באתרי דרך או קניות ברחבי העיר. אם אתה יודע שיום ההולדת שלך מתקרב בקרוב ואינך רוצה לחץ מהתכנון שלו, נסה להפיץ קצת שמחה על ידי עשיית משהו מהנה ומהנה שאתה נהנה ממנו.

מצא את הפעילויות הנכונות לעשות.

לא משנה איזה סוג של יום הולדת יש לך, בטח יהיו פעילויות שמתאימות לחשבון. בין אם אתם מחפשים פעילות חיצונית כמו שחייה או משחק בחוץ בפארק, יש הרבה אפשרויות בחוץ. רק תוודא שהפעילות בטוחה ומתאימה לכל הגילאים – או לפחות משהו שילדיך ייהנו ממנו!

 

מצא את האנשים הנכונים להיות איתם.

אם אתה רוצה חווית יום הולדת נהדרת עם אנשים שחולקים את אותם תחומי עניין שלך, למצוא מישהו מיוחד הוא המפתח. הקפד למצוא אנשים שחולקים את המטרות והתחומי עניין שלך (ואל תשכח את אותם בני משפחה מיוחדים שתמיד שווה לחגוג!). כדאי גם לשקול להביא חברים או בני משפחה לטיול קבוצתי במקום רק את עצמך ואת האחר המשמעותי שלך.

מצא את המקום הנכון לבלות את היום המושלם.

ודא שהמקום שבו אתה מתכנן לקיים את היום המושלם שלך הוא גם נוח וגם אטרקטיבי – זה יעזור לגרום לכולם להרגיש רצויים ומאושרים בזמן שהם ביחד! נסה לבחור מיקום שמרגיש כמו בבית, או בחר אזור שבו לכולם תהיה גישה נוחה כך שאף אחד לא צריך לנסוע רחוק בשביל הזמן הכיף שלו!

כשזה מגיע ליום הולדת נהדר, אל תפסיק רק ליהנות – נסה לקחת דברים לאט וליהנות מכל דקה! לא הכל צריך לקרות במהירות, אז נצלו את ההפוגות בין הפעילויות כדי שתוכלו באמת להתענג על כל רגע שאתם מבלים עם אנשים אהובים! בנוסף, הירגע אל תוך כל רגע על ידי קריאת ספרים מרגיעים או האזנה למוזיקה בזמן שאתה מבלה איתם – שניהם יכולים לעזור להפחית את רמות הלחץ.

איך לקבל את היום המושלם.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור כשמתכננים יום מושלם הוא שהכל יהיה ברשימה שלך. הקפידו לכלול הכל, החל מלקום ולאכול ארוחת בוקר, לנסיעה וליהנות מכל המראות והקולות של היעד שלכם.

הגדר מגבלת זמן ליום.

אם אתה רוצה לוודא שיש לך מספיק זמן ליהנות מהיום שלך, הגדר מגבלת זמן ספציפית. זה יעזור לך להימנע מתחושת מיהרה או לינדון ג'ונסון כשאתה מנסה לעשות הכל

כשזה מגיע להנאה מהחיים, חשוב לא להילחץ יותר מדי. במקום זאת, קח קצת זמן לעצמך והירגע לתוך מה שקורה סביבך. אם תקדיש קצת זמן לעצמך בכל יום, יהיה לך יותר סיכוי שיהיה לך יום הולדת נהדר בסך הכל! סעיף קטן 3.4 ערכו רשימה של מה שעשיתם ביום.

ערכו רשימה של כל הפעילויות שנהניתם במהלך היום שלכם – זה יעזור לכם לזכור אותן בהמשך נתכנן מסיבת יום הולדת משלך! בנוסף, ערכו רשימה של כל ההישגים שהשגתם במהלך היום (זה יכול לעזור אם אתם רוצים לחגוג עם חברים). לבסוף, צרו רשימה של מצב הרוח שרציתם ליצור במהלך היום: שמח, לחוץ וכו', ושימו לב עד כמה התוכניות הללו הלכו!

סיכום

יום נהדר הוא המפתח להצלחה בכל אירוע. על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתה יכול לקבל את היום המושלם של חלומותיך. החל מהגדרת יעדים ובחירת פעילויות ועד להנאה וליצירת רשימה של פרטים, קל להפוך את היום לעבור חלק. על ידי טיפול בכל ההיבטים של היום, אתה יכול ליהנות מהזמן שלך עם האנשים הכי טובים שאפשר. תודה שקראת!