מנעולן שפורץ כספות

לא רק שיש להם מפתחות גישה ומנגנוני כניסה דיגיטליים שבהם הם יכולים להשתמש כדי להימנע מפגיעה בכספת, אלא שהם גם יודעים להיכנס פנימה מבלי להסתכן בפציעה. מנעולנים מקצועיים מקבלים הכשרה ייעודית בכל סוגי מקרי החירום הקשורים למנעולים, לרבות פריצת כספות נעולות. ברגע שאתם מוצאים את עצמכם נעולים בכספת ביתית, תמיד עדיף לקרוא למנעולן מקצועי.

המנעולן יוכל לעזור לכם להיכנס לכספת שממנה אתם נעולים

לאחר שהדבר נעשה, תוכלו להיכנס לכספת, אך תצטרכו להחליף את המנעול, דבר שיעשה בצורה הטובה ביותר על ידי המנעולן מתל אביב. המנעולנים שלנו לרוב לא ממליצים על שיטה זו, מכיוון שכספות רבות מצוידות במנעולי גיבוי, שכאשר מופעלים על ידי פריצת הכספת, נועלים את הכספת בצורה מאובטחת עוד יותר, מה שמקשה הרבה יותר על הפריצה.

מנעולני אבטחה יכולים להשתמש במגוון שיטות

כדי לעזור לכם להחזיר את הכספת, ואנו נסקור את כל השיטות הללו כדי שתוכלו להבין מה קורה לכספת ולתכולתה כאשר הם נוגעים בכספת. הפורץ כספות עוזר לכם לפתור את הבעיה. עם זאת, אם הכספת שלך נעולה, אם איבדת את המפתח או הסיסמה של הכספת, והדלת נעולה ונפתחת, או שאתה רק רוצה לדעת מה לעשות אם אתה צריך להיכנס במהירות לכספת, אנא בצע את השלבים שלהלן . הם יספקו צעדים לעזור. ישנן שש דרכים חוקיות להיכנס לכספת Sentry, אך נא להיות זהירים והגיון בריא. החליטו איזו מהן היא המשמעותית ביותר בהתבסס על ערך הכספת, הרצון שלכם לפתוח אותה וערך התוכן (אם אתם יודעים). אבל זכרו, ניסיון לפרוץ לכספת מבלי לדעת באיזה סוג זה עלול להוביל לאסון.

אם זה אומר שהוא לא יישאר נעול

או אם המנעול נעול במקומו ואתה לא יכול לפתוח את הכספת שלך, זו יכולה להיות בעיה אמיתית אם הכספת שלך לא באמת שומרת על החפצים שלך. אם הוא לא מסתובב עד הסוף כדי לאפשר לדלת הכספת להיפתח, זה עשוי להיות הסימן הראשון לכך שהברגים תקועים או לא עובדים כראוי. כדי לקבוע אם ברגי הנעילה נעולים והאם צריך להזמין פורץ כספות, נסה לסובב את מנגנון הנעילה.

אם תצליחו לנקב את המנעול

הוא ישבר ותוכלו להחליף אותו מאוחר יותר. הקפידו לחטט ישירות דרך המנעול ולא את גוף הכספת, אחרת תגרמו נזק לכספת אם אתם מתכננים לעשות בה שימוש חוזר. על ידי הנחת מגנט על דלת הכספת ליד סולנואיד מנעול ניקל והזזת המגנט, ניתן ללחוץ על המנעול ולפתוח את הכספת. אם אתה רק נכנס פנימה, החלף את הכספת בכספת טובה הנמכרת על ידי ACME Locksmith.

לעתים נדירות יש לאנשים את החפצים האלה בהישג יד, אז ייתכן שתצטרך לפנות למנעולן שיעזור לך לחזור לכספת שלך. אתה צריך לבקש עזרה עם כספת ספציפית, זה תקף בין אם אתה הולך ליצרן או למנעולן.

אם כל השאר נכשל

אתה יכול להתייעץ עם איש מקצוע אבטחה כמו סנטור, אבל החוקים משתנים מאוד בין מדינות ומדינות ומחוזות מסוימים דורשים רישיון מנעולן. כתוצאה מכך, סנטור אומר שלא כדאי למהר למצוא את המנעולן הראשון שיפגע בגוגל, מכיוון שיש הרבה רמאים שם בחוץ שיפתחו את הכספת שלך ויפוצצו את דעתך. קריאה למנעולן מקומי יכולה לעלות בין 50$ ל-100$ לכל קריאת שירות, אז כנראה שזה הגיוני רק אם הכספת יקרה ואם יעלה לכם הרבה יותר מ-200$ להחליף אותה. כספת טובה מצוידת במיוחד בתכונות אבטחה. שואפת להרחיק אנשים, ורק שילוב או כמה דברים אחרים שמסוגל המנעולן המקומי שלך יכול לעזור לך.

פריצת כספות אינה פשוטה

ורוב שיטות פריצת הכספת דורשות שנים של ניסיון והכשרה. לעתים קרובות, גנבים מנסים להעביר את הכספת למקום בטוח שבו הם יכולים לקחת את הזמן שלהם לפרוץ אליה. רוב הכספות המודרניות מצוידות בהתקני נסיגה (כגון זה שתואר לעיל) המופעלים בכוח מופרז ולאחר מכן נועלים את הכספת למנעול חצי קבוע (לכן, הכספת שנועלת את המנעול חייבת להיות נעולה בכוח, שילוב או שרק המפתח לא יעבוד יותר). לְהַספִּיק).

מנעולנים מעדיפים להשתמש בשיטה זו

כדי לפתוח את הכספת מכיוון שהיא מבטלת את האפשרות לפגוע בכספת (ובתכולתה). טעות נפוצה היא שאותו אדם המשכתב את המנעול שלך יכול לבחור כספת. הדיוט עלול לגרום נזק למנעול, לכספת או לתכולתה, מה שמקשה על מנעולנים מקצועיים לפתוח את הכספת מבלי לפגוע יותר בכספת או בתכולת הכספת.

לפני שמתקשרים למנעולן

ישנן מספר דרכים לפתוח את הכספת. המנעולנים המקצועיים שלנו מוכנים לעזור לכם להיכנס לכל כספת שתצטרכו לפרוץ אליה. אומנות פתיחת הכספות אינה קלה והמנעולנים שלנו לקחו את הזמן והסבלנות כדי לוודא שאתם עושים זאת נכון כדי שיוכלו לשרת אתכם כראוי בעת צרה.

אם אינך רוצה להפוך לקורבן של שוד או ניסיון פריצה

עליך להעניק תשומת לב ובטיחות מירבית לצדך על ידי התייעצות עם מנעולנים מקצועיים של דאלאס. בין אם אתם זקוקים להעתקה או סילוק בטוח מהבניין/משרד/נכס שלכם, זהו שירות אחד שמנעולן כספות MLA יכול לעזור לכם. פתיחת כספות נעולות ופגומות הוא תחום מאוד מיוחד שמעבר להישג ידם של רוב המנעולנים.

ישנן סיבות רבות לכך שאנשים לא יכולים להיכנס לכספת הנעולה שלהם

שילוב שאבד, מספרים ידועים אך רצף חיוג לא ידוע, כשל במנעול, נזק לפריצה, סתימת חלקים נעים עם חומר סיכה יבש, הפעלת התקני איפוס, ניתוק ברגים, חסימת דלת עקב סיבה אחרת או מכל סיבה אחרת. – הרשימה עוד ארוכה. אם יש לכם כספת שאינכם יכולים לפתוח, חשוב מאוד להכיר את המותג, הדגם והסוג של המנעול. אם אתם זקוקים לעזרה בפתיחת כספת נעולה או שבורה, אנא ציינו את הכספת שלכם ואת סוג המנעול.

הטכנאים המיומנים שלנו ישמחו לפתוח את הכספת הפגומה או הנעולה שלך בעלות סבירה

בכל מקרה, אם נתקלתם בכספת ישנה ואין לכם שילוב או דרך לפתוח אותה, המנעולנים שלנו ישמחו לעזור לכם לפתוח אותה ולראות מה יש בפנים. עם זאת, אם תצליחו לפרוץ את הכספת, עדיין תזדקקו לעזרתו של מנעולן כדי לשמור עליה במיטבה. ניתן לנסות זאת מספר פעמים, אך דבר לא ישתנה, כי הנזק נעשה וצריך לקרוא למנעולן מאחורי הכספות לתיקון.
בכדי לבדוק פרטים נוספים בנושא של פורץ כספות בתל אביב כדאי לגשת לאתר eyalock.co.il