פתיחת מנעולים ממנעולן

בבחירת מנעול, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים במקום במפתח כדי ליישר את המרווח בין פיני המפתח לפיני המברג עם קו החיתוך בין המעטפת החיצונית לתקע.

בקיצור

פריצה היא תהליך של פתיחת מנעול ללא שימוש במפתח, וכמובן ללא פגיעה או הרס של המנעול. המציאות היא שכמעט כל המנעולים ניתנים לפתיחה, ואם הם לא נשברים, אפשר לעקוף אותם בדרכים אחרות. זה יכול להיות איסוף מנעולים, או שימוש בכלי עוקף או טכניקות אחרות כדי לעקוף את המנעול, אבל כמעט את כל אלה ניתן לעקוף.

אתה צריך מפתח מאסטר מוצק שרק מומחה יכול להתגבר עליו

ויש הרבה. רוב המנעולנים המקצועיים יעבדו כל חייהם בשיפור כישוריהם ולא יוכלו לבחור את המנעולים הללו. כך או כך, למנעולן מוסמך באשקלון יהיו כל הכלים הדרושים לו כדי לפתוח את המנעול מבלי לפגוע בדלת שלכם.

המנעולן באשקלון פותח את הדלת בכמה דרכים

שרבות מהן דורשות עבודה עם המנעול עצמו. הדרכים הנ"ל לנעול את הדלת ללא מפתח בהחלט יועילו; עם זאת, ישנן דרכים אחרות לפתוח דלת נעולה, כגון חיטוט המנעול עם מהדק נייר, הסרת הצירים עם מברג, שבירת המנעול עם פטיש וכו'.

אם הדלת שלך תקועה

אתה יכול לפתוח אותו ע"י שימון המנעול, סיבוב המפתח לשני הכיוונים בחור המנעול, החלקת הדלת כשמנסים לפתוח את הדלת עם המפתח וכו'. ניתן גם להשתמש בסכין כדי להחליף את הבריח של מנעול דחיפה של כרטיס אשראי ו תפתח את הדלת.

כעת אתה מכיר דרכים רבות לפתוח דלת נעולה ללא מפתח

כך שאם אי פעם תצא מהבית, אין לך מה לדאוג. אתה יכול להשתמש בכרטיס אשראי או חיוב כדי לפתוח דלת נעולה; עם זאת, חשוב לדעת כי פתיחת דלת נעולה בכרטיס אשראי לא תעבוד עבור מנעולים או דלתות אבטחה גבוהות.

שימוש בכרטיס אשראי

הוא שיטת עוקף פופולרית נוספת שניתן להשתמש בה כדי לפתוח דלת ללא מפתח. ובכן, לא באמת בחירת מנעולים, רק מנעולים בידית ניתן לפתוח עם כרטיס אשראי או חתיכת פלסטיק בצורת דומה. כעת, לאחר שכיסינו את המכניקה הבסיסית של נעילת סיכות ואת הכלים הנדרשים, בואו נראה כיצד נוכל לעקוף את המנגנונים הללו על מנת לקבל בהצלחה גישה ללא מפתח.
לפרטים מורחבים בנושא של פריצת מנעולים ממנעולן ופתיחת מנעולים ממנעולן ניתן לבקר באתר holonlocksmith.co.il

ניתן להשתמש בשיטות הגריפה או איסוף סיכה בודדת כדי לפתוח את הדלת ללא מפתח. סיכות לשיער יכולות לפתוח דלת נעולה בדיוק כמו קבוצה של פקקים, אבל זה ידרוש יותר תשומת לב וסבלנות.

אתה עלול להיתקל במנעולים הדורשים קצת יותר עדינות על ידי בחירת כל סט של סיכות אחד בכל פעם

במנעולים המורכבים יותר האלה, ייתכן שתצטרך להיות יותר שיטתי לחפש את ערימת הפינים שמחזיקה מעמד הכי הרבה זמן ולבחור אותה קודם ואז לחזור על התהליך עד שכל הפינים ייבחרו בהצלחה. אם אף אחת מהשיטות הללו לא עוזרת בפתיחת המנעול, ייתכן שעדיין תצטרכו לקרוא למנעולן מוסמך באשקלון.

אם אינך מנעולן, השתמש בהליכים אלו רק עבור מנעולי דלתות או מנעולי דלתות שאתה רשאי לעקוף. אולם אם שיטות אלו לא יצליחו, המנעולן מאשקלון יחורר את המנעול כדי לפתוח את הדלת ללא מפתח ובהמשך יתקין עבורכם מנעול חדש.

הסרת המנעול בצורה זו אינה מצריכה מנעולן

אולם חשוב מאוד שיהיה מי שמכיר את השימוש בכלים הנדרשים. בחלק מהמקרים, פשוט צריך לפתוח את הדלת ללא מפתח, ובמקרים אחרים, ייתכן שיהיה צורך להכין מפתח חדש, להוציא מפתח שבור או להתקין מנעול חדש לגמרי. מנעולנים מיומנים יכולים לבחור את מנעול הדלת שלך באמצעות כלי איסוף כגון מגרפה, מפתח מתח, חצי יהלום או וו. לרוב, המנעולן המוסמך באשקלון מנסה לבחור או לטרוק את המנעול, ובדרך כלל זה עובד.

מה שהמנעולן מנסה לעשות בעת פתיחת המנעול

הוא לפתוח את המנעול מבלי לגרום נזק, מה שמאפשר לך להמשיך ולהשתמש במפתח שכבר ברשותך שהיה פוטנציאלי לנעול בתוך הבית. לכן, המנעולן לא יוכל להשתמש בסט כלים סטנדרטי לפתיחת מנעולים אלו. כדי לפתוח מנעול חכם, מנעולן חייב להיות בעל ידע מתקדם במחשבים ובתכנות כדי לפתוח את המנעול. כדי לפתוח כספת, מנעולן חייב להיות בעל הכשרה טובה, בעל כלים מתקדמים ולהיות בקיא במנגנון הנעילה.

בדומה לכספת, זהו סוג אחר של מנעול שמנעולן אינו יכול לפתוח. בלי זה, המנעולן לא יוכל לפתוח את מנעול הכספת.

למרבה הצער

זה כנראה גם אומר שיותר קשה לך לבחור את המנעולים האלה, מה שעלול לגרום לכל מיני בעיות אם תאבד את המפתח שלך או תשכח את השילוב. מברג לא יעזור לך אם לדלת יש מנעול כפתור מבפנים. כפי שהשם מרמז, קדיחה במנעול היא צורת גישה הרסנית, מה שאומר שאם תשתמשו בשיטה זו לפתיחת דלת ללא מפתח, המנעול שלכם ייפגע ולא יהיה יעיל.

ישנן מספר דרכים לפתוח את המנעול ללא עזרת מנעולן

מנעולנים מאשקלון הם מאסטרים באיסוף ויצירת מנעולים לבית או לרכב שלך. מנעולנים יכולים לעשות יותר מסתם לפתוח מנעול ולספק לכם סט מפתחות שרק חתכתם. כמנעולן מקצועי, נוכל גם לספק מגוון רחב של שירותים, החל מפתיחת כל המנעולים עם מפתח ועד הטמעת מערכות מפתח ראשי מוגבלות ברמת אבטחה גבוהה והתקנת מנעול מאובטח על דלתות הכניסה שלך (שזה בראש סדר העדיפויות שלך). הגנה) כדי להציע לך את העצות והפתרונות הטובים ביותר לצרכי האבטחה הספציפיים שלך.

מנעולן מיומן ומנוסה יהיה בעל הידע הנדרש כדי לפתוח כל מנעול קונבנציונלי ולקבל גישה, אם כי לא כל המנעולנים יהיו מאומנים בשימוש בטכניקות וכלים מיוחדים.

עם זאת

הלחם היומיומי של כל מנעולן הוא לעזור לפתוח את המנעולים החזקים הללו באמצעות שלל הכלים והגאדג'טים העומדים לרשותם. בואו להציץ לתיק הכלים של המנעולן ולגלות באילו כלים נפוצים הם משתמשים כדי לעזור לכם לפתוח את הדלת כשהיא נעולה. מפתחות וו, מגרפה ומומנט הם הכלים המסורתיים וההכרחיים ביותר לאיסוף מנעולים ומפתח לפתיחת דלת ללא מנעול. בדרך כלל מספיקים כמה מגרפות ומפתח מומנט כדי לבחור מנעול, ללא קשר למיומנות שלך.